esmaspäev, 15. aprill 2013
Iseseisva töö kokkuvõte
Juttude edastamise tähtaeg jõudis enne kätte, kui mina oma kõikide plaanitud tegevustega lõpule sain. (Koolis tuleb tihtilugu midagi "veel tähtsamat" vahele.) Kuna aga jutud olid lastel juba Google dokumentidesse sisestatud, siis vaatasin need seal veel üle, parandasin mõned vead, vormistasin ise mõned tööd. Muutsin laste Google dokumendite õigused, et keegi ei saaks enam midagi muuta. Seejärel edastasin konkursile.
Valisin välja 26-st 16 tööd, mis ma edasi saatsin:
Kokkuvõttes võin öelda, et planeeritud tegevuse eesmärgid said täidetud. Kõik õpilased kirjutasid ühe vigurjutu, said hakkama rühmatööga, õppisid juurde trükkimisoskust.
Õpilased õppisid kasutama veebipõhist Sünonüümisõnastikku ja said aru selle vajalikkusest. Neile meeldis trükkida oma lugusid ja teiste lugusid lugeda.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Katrini tagasiside refleksioonile
VastaKustutaKartsin, et TitanPadi keskkond on lastele igavam (võrreldes lõbusama põhjaga Padletiga), aga õnneks paistis see neid üldse mitte häirivat.
Esimese tunni sain tehtud nii, nagu planeerisin.
Oleksin võinud ühe tähe (või ilma R-ta sõnade) keskkonna veel luua. Oleksin rühmi veel paremini vahetada saanud. TUNDED
Esimese tunni sain tehtud nii, nagu planeerisin. KIRJELDUS
Oleksin võinud ühe tähe (või ilma R-ta sõnade) keskkonna veel luua. Oleksin rühmi veel paremini vahetada saanud. HINNANG
Ühel õhtul laste töid üle vaadates sattusin samal ajal, kui 1 õpilane kodus veel oma juttu sisestas. Ma siis kirjutasin tema
lehele tervituse ja kiitsin teda. Järgmisel päeval rääkis ta sellest elevil olles ka teistele. :) KIRJELDUS
Tagasiside jaoks olin valinud AnswerGardeni. Kuna aega oli vähe ja kooli sülearvutid olid ka teise klassi käes, siis
otsustasin ise sisestada laste öeldud arvamused. ANALÜÜS
Siin oli ka väike eksimus, olin jätnud või valinud võimaluse, kus päevas vaid 1 arvamuse võib sisestada. Õnneks leidsin
muutmiskoha ja sain ikka jätkata. HINNANG, TEGEVUSPLAAN
Kokkuvõttes võin öelda, et planeeritud tegevuse eesmärgid said täidetud. Kõik õpilased kirjutasid ühe vigurjutu, said hakkama
rühmatööga, õppisid juurde trükkimisoskust. Õpilased õppisid kasutama veebipõhist Sünonüümisõnastikku ja said aru selle vajalikkusest. Neile meeldis trükkida oma lugusid
ja teiste lugusid lugeda. JÄRELDUS