kolmapäev, 3. aprill 2013

Iseseisva töö planeerimine

Kaalusin iseseisva töö puhul mitmeti. Mis teemal? Kellega? 2. klass või arvutitunnis 4. või 5. klass.
Jäin ikkagi oma 2. klassi juurde.
Kuna käimas on põnev õpilaskonkurss "Sõnavigurid", siis otsustasingi selle teema valida. Juhend asub siin.
Konkursile oodatakse õpilaste lühijutte ja luuletusi, mille teema on vaba, kuid mis tuleb kirjutada ühel viisil järgnevatest
A. kõik sõnad tekstis algavad sama algustähega 
B. tekstis ei ole ühtegi R-tähte 
C. tekstis on võimalikult palju õ, ä, ö ja ü tähti

Tegevuse eesmärk:
  • soodustada ja arendada loomingulist mõtlemist
  • arendada meeskonnatööd
  • harjutada kasutama ühiskirjutamise vahendeid
  • arendada trükkimisoskust
Tegevuse planeerimine:
  1. Konkursi tutvustamine
  2. Näidislugude  kuulamine
  3. Rühmatöö - ühiskirjutamisvahendites ühe tähega sõnade mõtlemine;
    õ,ä, ö, ü-tähte sisaldavate sõnade mõtlemine.
  4. Lugude mõtlemine ja trükkimine Google dokumenti.
  5. Kiiremad joonistavad joonistusprogrammis jutule illustratsiooni ja lisavad jutule.
  6. Lugude esitlemine.
  7. Vahvamate lugude valimine Triptico keskkonnas.
  8. Õpilaste tagasiside tegevusele.
  9. Parimate tööde edastamine konkursile.
Tegevuse olen planeerinud 3 õppetunnile erinevatel päevadel.
1. tund ainetunnis koos sülearvutitega.
2. tund arvutitunnis (arvutiklassis). Vajadusel kodutööna jätkamine.
3. tund ainetunnis projektorit kasutades.

Tööde edastamisega tegelen ise.
Tegevused koondan ka klassiveebi lehele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar