esmaspäev, 15. aprill 2013

Iseseisva töö kokkuvõte


Juttude edastamise tähtaeg jõudis enne kätte, kui mina oma kõikide plaanitud tegevustega lõpule sain. (Koolis tuleb tihtilugu midagi "veel tähtsamat" vahele.) Kuna aga jutud olid lastel juba Google dokumentidesse sisestatud, siis vaatasin need seal veel üle, parandasin mõned vead, vormistasin ise mõned tööd. Muutsin laste Google dokumendite õigused, et keegi ei saaks enam midagi muuta. Seejärel edastasin konkursile.
Valisin välja 26-st 16 tööd, mis ma edasi saatsin:
Kokkuvõttes võin öelda, et planeeritud tegevuse eesmärgid said täidetud. Kõik õpilased kirjutasid ühe vigurjutu, said hakkama rühmatööga, õppisid juurde trükkimisoskust.
Õpilased õppisid kasutama veebipõhist Sünonüümisõnastikku ja said aru selle vajalikkusest. Neile meeldis trükkida oma lugusid ja teiste lugusid lugeda.

1 kommentaar:

  1. Katrini tagasiside refleksioonile


    Kartsin, et TitanPadi keskkond on lastele igavam (võrreldes lõbusama põhjaga Padletiga), aga õnneks paistis see neid üldse mitte häirivat.
    Esimese tunni sain tehtud nii, nagu planeerisin.
    Oleksin võinud ühe tähe (või ilma R-ta sõnade) keskkonna veel luua. Oleksin rühmi veel paremini vahetada saanud. TUNDED

    Esimese tunni sain tehtud nii, nagu planeerisin. KIRJELDUS
    Oleksin võinud ühe tähe (või ilma R-ta sõnade) keskkonna veel luua. Oleksin rühmi veel paremini vahetada saanud. HINNANG


    Ühel õhtul laste töid üle vaadates sattusin samal ajal, kui 1 õpilane kodus veel oma juttu sisestas. Ma siis kirjutasin tema
    lehele tervituse ja kiitsin teda. Järgmisel päeval rääkis ta sellest elevil olles ka teistele. :) KIRJELDUS


    Tagasiside jaoks olin valinud AnswerGardeni. Kuna aega oli vähe ja kooli sülearvutid olid ka teise klassi käes, siis
    otsustasin ise sisestada laste öeldud arvamused. ANALÜÜS
    Siin oli ka väike eksimus, olin jätnud või valinud võimaluse, kus päevas vaid 1 arvamuse võib sisestada. Õnneks leidsin
    muutmiskoha ja sain ikka jätkata. HINNANG, TEGEVUSPLAAN


    Kokkuvõttes võin öelda, et planeeritud tegevuse eesmärgid said täidetud. Kõik õpilased kirjutasid ühe vigurjutu, said hakkama
    rühmatööga, õppisid juurde trükkimisoskust. Õpilased õppisid kasutama veebipõhist Sünonüümisõnastikku ja said aru selle vajalikkusest. Neile meeldis trükkida oma lugusid
    ja teiste lugusid lugeda. JÄRELDUS

    VastaKustuta